вторник, ноември 27, 2018

Чудото на света Богородица Скоропослушница от Дохиарския манастир

Таня Илиева


За чудо случило се в манастира ,, Дохиар" на Света  Гора разказва един от поклонниците по време на поклонението му на Атон.
,,Отидох на Атон да се поклоня в манастирите и да взема благословията на Майката Божия.

В манастира ,, Дохиар" отидохме заедно с един монах, който отключи параклиса с чудотворната икона на Пресвета Богородица. Когато отключваше той ми каза:
- Помолете Божията Майка за каквото искате. Ако е за добро, то определено ще ви го даде.

Запалих свещ и стоях пред Нея с почит и вяра и я помолих за дете, нещо което с жена ми много желаехме.

Като се обърнах и излязох монахът беше зает да почиства кандилата. После, като хвърлих един поглед върху големия коридор, който  беше пред мен, видях едно много красиво момченце, с живи очи, на около три години, което тичаше с отворени обятия към мен!
Без да се замислям, спонтанно отворих обятията си, да го прегърна.
Но когато се доближи много близко, то изчезна от очите ми!
-Детето.... Кое то?

Обърнах се назад и обясних на монаха, той ми каза,че нещо бъркам.
В един момент след като обясних за какво съм се помолил, той се усмихна развълнувано и каза:
- Това е чудо на Дева Мария, тя ви е показала малкото дете, което ще изпрати.
Всъщност малкото дете, което Бог ми изпрати  след около една година изглеждаше точно като малкото момченце, което ми показа  Света Богородица на Света Гора!" 

Translate