вторник, май 21, 2019

От модният подиум до манастира

Таня Илиева


Един от популярните модели в Грузия и притежател на титлата Мистър Грузия станал монах на 20 години. Това е 27 годишният в момента Ласа Борджикули. Когато  става монах  новината е била впечатлителна.
Но ако се вгледа човек в детството  на Ласа ще открие факта, че той е бил иподякон по време на служба на патриарха на Грузия Илия Втори. По-специално, той е служил в катедралата,, Света Троица", докато заминава на обучение  в Солун.
Там постъпва в един гръцките манастири, където приема името Дионисий. Тогава той обявява решението си в социалните медии:,, Преди известно време всичко в живота ми се промени, аз почувствах, че светът има реална цел и че аз ще бъда много щастлив, само ако стана монах, и избягам от светлината на прожекторите.
Аз постъпвам в гръцки манастир в Кардица и решавам да посветя остатъка от живота си на Бога. Аз моля Бог да прости на тези,които волно или неволно причинявам болка с това мое решение".
В момента монахът Дионисий се намира в един православен манастир в Норвегия.

Translate