понеделник, април 06, 2020

Господи, търся убежище при Тебе!


Блогът на Таня Илиева


Всемогъщи и Милосърден Господи, чувствам необходимост да прибегна до Тебе в този момент, за да бъда в Твоята прегръдка.
Господи, помогни ми и ме укрепи особено по време на изпитанието.
Или когато врагът се опитва да ме съблазни и да ме доведе до грях, или когато лошото ми Аз ме тласка към зло, или когато греховната среда се превръща в капан, готов да ме оплете.
Господи, тогава усещам истинността на думите ти ,, без мен не можеш да направиш нищо". Тогава осъзнавам колко малка е моята сила. Много пъти този  път изглежда като буря, която избухва внезапно и ужасно. И тогава слабата ми душа, замаяна и уплашена, е в опасност да бъде съблазнена и затрупана.
Господи, подобно на Петър насочвам погледа на душата си, умолявайки Теб, изричайки същите думи :,, Господи, спаси ме".
Да, Господи, дай ми,моля те, винаги твоята благодат и твоята сила да не се увличам в началото на изкушението, за да не бъда след това напълно обладан от греха.
 И ако по всяко време в този критичен момент те забравя и се отклоня от Теб, но ,,не отклонявай лицето си от детето си". Насочи ме бързо към Тебе и ме укрепи, за да Те обичам повече заради Твоята милост към мен. Амин.

Translate