неделя, април 22, 2018

Последната молитва на свети великомъченик Георги


Ч
аст от християнският свят чества паметта на свети великомъченик Георги на 23 април, друга на 6 май. 
Последната молитва на светият великомъченик Георги преди да бъде наказан е следната:

Господи и Боже мой, Ти, на които от раждането си ти принадлежа и на които съм оставил всичките си надежди, ти, който ми даваше кураж, за да се подготвя за тази борба, погледни внимателно намеренията на сърцето ми и отговори на моите желания, преди да се обръщам към Тебе с молитвени молби. Първата ми е, помогни ми да се доведе до успешен край тази борба, която е изповед на твоето име, и да получи душата ми покой.

Прости им на моите мъчители, Господи, за това невежество, което те извършват срещу мен, и ги просветли за истината, за да я познаят, защото Ти се благословен от векове. 

Translate